Bloggtorka!

Jag har bloggtorka. Min mor kom på ett väldigt bra ord där. Har haft det lite så och så med saker och ting men jag tror att min fantasi till inlägg snart kommer upp igen. Så länge får ni stå ut med lite halvkassa inlägg utan riktigt innehåll. Men på tal om det! Jag köpte en ny tröja rätt nyligen på rea, och jag måste säga att obekvämare tröja får man leta efter! Jag förstår varför den var så billig, den kliar och så hela tiden. Jag gillar inte sådana saker på min hud, det stör och är bara allmänt jobbigt.
 
Har spenderat de senaste dagarna framför olika typer av filmer och serier. Började kolla på Legend of the Seeker (med Craig Horner och Craig Parker), men bytte över till Spartacus: Blood and Sand (även Craig Parker). Jag kommer ihåg sist jag kollade på Spartacus. Efter en bit in i säsong 1 var Spartacus tvungen att döda sin bästa vän, den enda han hade som stod honom nära. Och jag grät floder, alltså det var så hemskt. Jag förstår egentligen inte ens varför jag grät, för det är ju trots allt bara en serie, men ångesten verkligen lyste igenom hela honom i det avsnittet. Det kändes så äkta, ungefär som Höstlegender (filmen).
 
Jag har också pysslat med ett collage med personer jag tycker bäst om i filmvärlden. Skådespelare som jag anser vara de bästa genom tiderna i fantasyvärlden. Med fantasyvärlden menar jag filmer och serier som Sagan om Ringen, X-men och Legend of the Seeker. Här får ni se hur det blev :)
 
 
(Pssst... James är från Skottland *mums*)

Kommentarer
Postat av: Rapunzels mamma

Du får ha hur mycket bloggtorka du vill, och du får också strunta i att svara på kommentarer hur mycket du vill. Jag läser här varje dag ändå! :) Kram!

2013-04-26 @ 16:31:47
URL: http://dansairegnet.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0